top of page
124010.png

אודליה

שם פרטי:

הופמן חרזי

שם משפחה:

שינוי אורך חיים, הריון, גיל מעבר, גיל השלישי, סטרס, בעיות שינה, שומנים בדם, לחץ דם, פריון, מחלות כרוניות, סוכרת, מערכת קרדיווסקולרית, מחלות אוטואימוניות, מחלות מטבוליות, מערכת העצבים, ירידה במשקל, בלוטת התריס, מערכת הורמונלית, מפרקים

התמחות:

פרחי בך, צמחי מרפא, רפלקסולוגיה, תזונה פונקציונאלית, NLP, נטורופתיה, תוספי תזונה, גופנפש, רפואה אנטרופיסופית, דימיון מודרך

כלי טיפולי:

יושרה, חופש ועצמאות, אמפטיה, מקצועיות, דיוק. ראייה מדעית חוקרת עם מתן אפשרות לרוח, הכרה בהיות הגוף והנפש אחד. נותנת מקום, מאפשרת לאנשים לצעוד בדרך שלהם בטוב. פתיחות ללא שיפוטית וביקורתיות. הקשבה. רגישה במידה אבל גם יודעת לדחוף חזק כשיש צורך. יש לי דרך שלי וחשוב לי שכל מטופלת תכיר אותה, אם היא בוחרת במסלול מקביל אני איתה. דוגלת בשיטת אמצע- מקורקעת, רגועה.

אני מאמין:

גבעת יערים

ישוב:

058-7598884

טלפון:

דוא"ל:

אתר אינטרנט:

אודליה הופמן חרזי

קצת עלי

נטורופטית ורפלקסולוגית בכירה, מטפלת בתזונה וריפוי טבעי.

בעלת תואר שני במדעי הרפואה, מאזנת בין הרפואה המודרנית למסורתית ומתמחה באיזון הורמונלי.

מתמקדת בטיפול בנשים עם חוסר איזון בבלוטת התריס- עברתי בעצמי חוסר איזון של הבלוטה, אני מזדהה עמוקות עם המתמודדות, ומשמשת השראה לנשים אחרות.

אני עוזרת למטופלות שלי למצוא פתרונות לבעיות רפואיות בעזרת טיפול טבעי הוליסטי.

אחרי אבחון אני מתאימה להן תזונה, צמחי מרפא, וטיפול רפלקסולוגי מתאים. בונה להן תכנית פרטנית בקצב המטופלת לפי פרוטוקול מדוייק ומדעי שגיבשתי אחרי הרבה מחקר שערכתי, ושמחה לראות שעובד!

bottom of page